BaraElinor

Alla inlägg den 20 januari 2011

:-P

Av Elinor - 20 januari 2011 17:54

  


Bilden har absolut inget med inlägget att göra, men jag tycker den är rolig så den får vara med ändå. :-P

Har inte varit hemma på hela dagen förrän typ nu för en kanske timme sen.. eller en halvtimme. Ja nåt sånt är det iaf.

Började dagen med att prata med terapeuten i telefonen ett tag, vilket kändes väldigt bra. Sen gick jag till Barbro på friskvården, och det blev oxå ett bra samtal och så. Kom fram till lite bra saker som jag ska testa, och så såg jag en bra bok som hon hade så efter min tid hos henne så gick jag till apoteket och beställde den. Så den kanske skulle komma redan imorn. (om dom fick tag på den) och sen så köpte jag en blender eller vad dom heter... alltså typ en mixer fast ingen stav.. hahaha. Jag är så grym på att förklara saker.

Efter det så ramlade jag in på ica och köpte en ST (säffletidningen) och knallade hem till pappa. Fick reda på att det vankades köttfärssås till middag, vilket är en klar favvis, och speciellt när mamma lagar den. Sen var jag kvar där ett tag tills mamma skjutsade hem mig för hon ändå skulle ut. :-D


Jag längtar lite tills imorn när jag ska vara hemma hela dagen typ för att städa. Måste bara ut för att handla och för att dra till apoteket. Men det blir väl typ senare på dagen. Eller nåt... äh jag vet inte, jag får se då. Nu ska jag lägga mig och läsa. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards