BaraElinor

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Elinor - 16 januari 2011 18:20

Jag glömde bort att jag har en blogg så det har varit lite kass uppdatering. Hahaha, jag är så störd.

 

Jag ska försöka att komma i säng tidigt idag så jag orkar upp imorn för jag är jättesugen på att städa lägenheten. Funderar på att göra mig en liten lista igen och följa imorn, så jag får nån liten kontroll och lite ordning på torpet. :-)

Har suttit och spelar Mario Kart till Wii idag och det är hur kul som helst. Nu fattas bara att köpa Zelda oxå så är det helt toppen! Jag ÄLSKAR att spela Nintendo och det har jag gjort sen jag var liten. Alla påpekade förr att man var värsta tönten när man spelade tv-spel och sånt, men det är verkligen kul. Och man kan ha kul tillsammans! Jag har två konsoller här hemma, ett Wii, och sen ett PS2, och föresten jag har ett vanligt PS oxå. :-D

Jag har haft tur att jag haft min bror när jag har växt upp (och nu med naturligtvis) som har fått/köpt olika tv-spel ända sen jag var liten. Såå kul att kunna bara slå ihjäl lite tid framför spelet och bli helt inne i det. Älskar världarna man blir inbjuden i... även om jag är väldigt dålig förlorare på tv-spel. Hahaha, kan bli skitsur när det går dåligt för mig.

 

Nej nu ska jag se om det är nåt vettigt på tv ikväll eller om jag ska slänga på en film istället så jag kommer bort från datorn en stund. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards