BaraElinor

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Elinor - 11 januari 2011 14:30

Jag gör som Amir och reklamar lite för Britneys nya låt. Jag lyssnade på den för en stund sen och jag tyckte den var asbra! :-D Skulle vilja köpa den men jag väntar nog tills hela det nya albumet kommer ut istället.


Iaf om ni vill lyssna på låten så finns den HÄR!


  

Av Elinor - 11 januari 2011 13:32

  


Haft en riktigt bra dag än så länge. Varit iväg på samtal vilket kändes jättebra, även om det var lite jobbiga saker som kom upp. Fast när jag tänkt på det såhär i efterhand så har det känts bra ändå, det var bara första chocken av tanken typ.

Sen kom jag hem och var helt slut så jag sov en stund till... :-D Då drömde jag att jag var en stor kaka med chokladbitar i. Helt normal dröm ;-P Kanske har ett undermedvetet godissug ändå. hehe.

Nu däremot sitter jag och funderar på om det ska bli handlat mat idag eller imorn, och om jag ska lägga mig och läsa eller pyssla? Känns mest lockande med läsningen. Jag är fast i boken.. jag och HP=kärlek. hahaha!

 

Har inte en blekaste om vad jag ska blogga om mer. Skallen känns ganska tom. Känner mig allmänt lite knas, men det är ju ungefär som vanligt. Jag är trött som en gris och då flummar jag mer än vanligt. Har dansat runt här för mig själv en stund och bara skrattat för jag insett hur komisk jag själv måste ha sett ut. Tur att man bara har en granne som ser in. ;-)

 

Nej nu ska jag återgå till min ena kärlek... alltså HP! :-D

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards