BaraElinor

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Elinor - 5 januari 2011 15:32



Jag vill kunna göra mer än jag gör nu. Känns inte som jag gjort någonting alls under hela jul- och nyårshelgen. Menar inte att jag ska ha fullt upp hela tiden, men jag behöver nog hitta lite roligheter i vardagen. Lite ork att göra saker, för nu ligger jag mest och vilar/sover halva dagarna, och sen så är jag seg resten av dagen tills det är dags att gå och sova igen.

Fast jag har faktiskt varit ute och hämtat medicin och handlat, så jag har ju iaf fått frisk luft en liiiiten stund.

Kanske får ta och börja med den där promenaden varje dag bara så jag kommer ut? Mm, man får fundera på det.


Idag har jag plockat ner tomtar osv som stod lite överallt. Jag är verkligen trött på julen igen. Nu är det inte alls lika mysigt med allt juligt, nu vill jag bara kunna tända ljus och mysa av vintern. Jag har kvar adventsstjärnan och ljusstaken i fönstret, och julgardinerna. Men det är typ det enda juliga som jag har.

Har lust att börja städa nu helt plötsligt, men det tänker jag inte göra. Inte idag! Har tagit upp en hel del redan av det som jag stökat ner. Men jag kanske borde bädda rent i sängen igen. Men det blir nog oxå imorn.


Äh, jag orkar inte skriva mer nu...  

Ovido - Quiz & Flashcards