BaraElinor

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Elinor - 19 januari 2011 20:29

Jag har börjat att bli väldigt förtjust i Britneys låtar! Hon är grym! Just nu sitter jag med spotify och lyssnar på dom gamla låtarna som man hörde när man gick typ i högstadiet. :-D






Och nu min absoluta favorit av alla hennes låtar.

Av Elinor - 19 januari 2011 10:53

  


Idag känner jag mig hur pigg som helst. Så skönt att sova en hel natt och vakna utvilad! Var inte säker på om jag skulle kunna sova för jag blev väldigt pigg precis innan läggdags, men det löste sig fint och jag njöt av att sova i min renbäddade säng med dom skönaste påslakanset som finns. Mmmm! :-D

 

Just nu är jag på bibblan och har skrivit ut ungefär hundra sidor med olika träningspass. Hehe, ska man bara få sig själv till att använda sig av dom oxå. Är kallt ute idag men det är så himla fint väder så jag kan inte klaga. Men nog längtar jag efter sommaren nu, samtidigt som jag inte vill att tiden ska gå för fort. Men vad härligt det skulle vara att inte behöva klä på sig så in i norden mycket kläder så fort man ska gå utanför dörren. Längtar efter bara ben och solsken. :-D

 

Undrar om jag ska stanna här ett tag eller om jag ska pallra mig själv iväg hemåt och börja städa lite grann? Jag vet inte riktigt om jag orkar städa när det är såhär fint väder men ändå.

Har lust att skriva oxå, men det kan jag inte om det inte är städat. Hahaha, ser ni mitt problem?

 

Nej nu ska jag nog krypa upp i soffan här utanför (alltså i rummet bredvid, inte ute) och läsa lite HP6. :-) Jag vill bli klar med dom böckerna snart så jag kan läsa lite annat oxå. Hehe.

Men ni får ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem igen!

Pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards