BaraElinor

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Elinor - 15 januari 2011 22:18


Alltså det snöar ganska rejält ute. Stoooora flingor! Har lust att gå ut och mysa, men jag fryser redan som en gris så jag antar att det inte är någon bra idé.

Känns som det börjar bli dags att gå och knyta sig oxå, men jag har ingen lust med det. Jag vet inte vad jag vill göra heller. Tråååk!!


Spelade kort hemma hos mamma och pappa förut, Chicago eller vad spelet nu heter. Och jag vann bägge gångerna. :-D Jag är bäst! Var kul att sitta där med dom och spela. Kändes som förr när vi hade våra spelkvällar vi tre.


Nej jag har inget vettigt att skriva, så jag tror det blir sova iaf... :-D Fast först lite HP 6 läsning. Hihi!

Av Elinor - 15 januari 2011 16:27

Ibland är man bara för snygg! Men jag bjuder på det! :)

 
Av Elinor - 15 januari 2011 13:24

Är hemma hos mor och far nu och ligger och läser lite. :) soft! Mår bra idag så jag kan inte klaga på någonting. :)

 
Av Elinor - 15 januari 2011 10:20

  

Jag är ganska pigg faktiskt, även fast jag säkerligen skulle kunna sova ett tag till. :-P Men jag vill inte sova bort hela dagen utan istället ska jag försöka att få lite ordning runt mig tror jag. Eller lägga mig och läsa. Hehe!


Kollade ut imorse när jag vaknade och insåg att det har kommit mer snö igen. Nu börjar jag bli lite trött på den faktiskt eftersom det nu inte ligger kvar utan pendlar mellan slask och sen frysa och så slask, och så frysa igen. Man slår ju ihjäl sig ute när det blir så. Därför längtar jag just nu ganska mycket till våren, fast jag vill inte att det ska gå för fort för jag vill njuta av alla dagar som jag kan. :-) Ta det lugnt och få ut så mycket jag kan av mina dagar från och med nu.


Nu har jag pratat med mamma så nu ska jag hem till dom istället.. vinkevink! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards