BaraElinor

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Elinor - 17 januari 2011 22:14


Jag är så trött på att alltid känna mig såhär. Varför har jag blivit så förbaskat negativ??? Jag brukade inte vara sån här, men nu är jag neråt väldigt ofta och ser allting i grått (eller svart). Förstår mig inte på mig själv, jag är så himla förvirrad nu för tiden och ingenting känns rätt... Jag vill lära mig att styra tankarna bättre så jag slipper att känna att allting bara är kasst.

Hur kan hela livet bara vända så fort? Jag fattar inte det...

Äh, jag orkar inte skriva heller.

Av Elinor - 17 januari 2011 20:48

Varför blir det såhär? Varför återkommer det här? Varför gör jag såhär???

Ååå, jag blir så ARG!!!! Varför kan jag inte bara skärpa mig och fixa det här och inte förstöra allting så fort jag kommer åt!?

FAN!!!!

Av Elinor - 17 januari 2011 10:53

Inte lika kul med vikten den här veckan. :-(


Vikt: 113,6 kg (+0,8 kg)

Totalt: -2,4 kg (-6,4 kg)


Blir ledsen när jag går upp i vikt, men egentligen är det så lite jag gått upp så det kan lika gärna bero på hur mycket vätska jag har i kroppen osv. Jag tar det inte alltför hårt, men jag skulle ju hellre se mindre siffror. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards