BaraElinor

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Elinor - 29 april 2011 11:47

Jag har kommit fram till vad jag ska syssla med nu fram till att jag ska börja typ på nån slags praktik eller så. Alltså till hösten typ... Hela sommaren på mig och jag ska försöka äta rätt, och jag ska träna mer. Jag vill lära mig att springa igen, för jag älskar att springa. Det är min dröm. Och jag vill losa lite cm runt magen och rumpan och låren och ja, lite överallt helt enkelt.

Har idag testat shorts som jag köpt tidigare år, några kommer jag i men dom är jättetrånga, sen har jag sådana som är för små i massa olika storlekar och jag ska se om jag kan få dom som passar att bli lösare. Och helst vill jag komma i dom i mindre storlek. :-D

Jag kommer inte att överdriva det här (tror jag inte iaf) men jag vill ge mig själv den möjligheten! Nu när jag börjat må så bra som jag gör så tänker jag ta mig fan ta tag i det här! Vet att man egentligen ska köra på en gång när man känner såhär, men för mig blir det på måndag! Jag har anledning till det, men det tänker jag inte skriva upp här då. :-P

Just nu pysslar jag med att tänka över vad jag vill göra och sånt. För nånstans måste jag ju ha en liten plan även om jag inte kommer att hänga upp mig på den totalt sådär. :-P

Kommer komma mer inlägg om det här senare... :-D

 

 

Av Elinor - 29 april 2011 10:32

 

Idag ska jag ta det lugnt, fram till att lilla Madde kommer och hämtar mig och sen drar vi till Karlstad för att möta Sussi! :-D Kan ju inte bli bättre slut på veckan! Blir en picknick och mys tillsammans och massa skratt och bus. :-D Längtar verkligen tills dess, för jag saknar dom och det är kul att vi kan träffas!


Sov så skööönt i natt! Hade så svalt och skönt i sovrummet och det är det bästa som finns. Har börjat sova med öppet fönster nu och då räknar jag det som att det är vår, snart sommar. Hihi!


Jag är så glad så jag sitter och hoppar för mig själv. Mår farligt bra, och jag vill prata med Lena, men ja, hon är nog ledig skulle jag tro. Kanske får skriva ner lite igen... även om det bara blir fusklapp. :-P Ja ja... nu ska jag kolla på tv lite, sen göra mig i ordning! Känner mig inte så läcker när jag är nyvaken.. hahaha!


Ha en bra dag! Vet inte hur mycket jag kommer att blogga idag, men får försöka slänga iväg nåt inlägg senare. :-)

Av Elinor - 29 april 2011 08:00

Oftast så tycker jag bäst om att lägga mig i en solstol hemma i mamma och pappas trädgård, med fötterna i en annan stol så jag får fotstöd. Så skönt!

Troligen där jag kommer befinna mig så ofta som jag bara kan när det är fint väder nu ända fram till slutet på sommaren. :-D

Men om det inte är soligt, och inte är vår/sommar så tycker jag bäst om att krypa ihop i soffan och ligga där och läsa. Gärna med en filt och en kopp te. Niice!!

Ovido - Quiz & Flashcards