BaraElinor

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Elinor - 2 april 2011 13:23

Hittade inte låtarna jag letade efter mer än den här, och den här är ju en av mina favvisar. :-D


Av Elinor - 2 april 2011 12:52

 

Så sant, så sant!

Har hört så många som klagar på att vi håller på att bli så gamla! (hallå, jag är 27 snart... inte gammalt) Men oavsett så kan man ju styra en hel del själv faktiskt. Känner liksom 30 åringar som beter sig som om dom vore 70. Sen finns det 30 åringar som känns som dom är yngre än mig. :-) Beror ju helt på hur dom är!

Jag tänker fortsätta vara lite barnslig, och med världens snuskigaste humor. ;-)

Vet att jag haft kompisar som sagt att jag är världens mes osv... so what?! Jag kan vara flummig, jag kan vara rolig, men jag kan vara allvarlig och ha djupa samtal och djupa tankar oxå! Jag tänker inte bli gammal och torka bort, jag tänker leva och vara den jag är! :-D

Av Elinor - 2 april 2011 11:39

 

Jag tänkte ju ta mig en lång skön dusch, och ja.. så himla skön blev den ju inte då. Det var ljummet vatten och hur varmt man än vred på så blev det inte varmare... sen visste man ju inte om allt varmvatten skulle försvinna så man fick duscha fort som attan. Men ja.. det gjorde väl inte så mycket egentligen. Ändrade bara en del i mina planer.


Har börjat fundera på vad jag ska ha på mig oxå, och hur jag ska lyckas med frillen idag och vad jag vill ha för smink och så... Vill ju göra mig fin! Slippa mig själv i mysbrallor för omväxlingsskull. :-)


Nej nu ska jag pyssla lite här hemma... se om jag hittar några kläder som jag vill använda osv. :-D Ha det bäst! Jag skriver endera innan jag går hemifrån (kanske) eller så blir det ikväll (natt) när jag kommer hem! :-DDD

Av Elinor - 2 april 2011 09:01

 

Vaken till en ny... kanske inte strålande dag som i bemärkelse att det är vackert väder och fåglar sjunger och jag känner mig som en ny människa. Mer som att det är en ny härlig dag som jag tror kommer att bli jätterolig trots allt! :-D

Jag trodde att jag skulle vara stressad nu på morgonen här och känna lite konstiga känslor, men det är som det ska vara och jag tror det kommer att bli kul! :-D Girl's night! Hihi!


Ska ägna dagen åt att fixa mig, göra mig lite nice inför ikväll och så... jag vill pyssla om mig själv för jag har inte gjort det på så länge nu. Det ska helt enkelt bli en härlig dag och kväll! :-D


Nu ska jag börja lite smått med en härlig dusch! Hihi!

Ovido - Quiz & Flashcards