BaraElinor

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Elinor - 22 april 2011 21:22

 

Av Elinor - 22 april 2011 21:04

 


Tänkte att jag skulle önska er alla en riktigt glad påsk!!! Ät massa ägg, och massa godis och bara njut av det fina vädret! :-D

För min del blir det ju mat hos mor o far imorn och sen göra sig i ordning för kalajs och roligheter med sötnötarna! Hihi!!

:-D

Av Elinor - 22 april 2011 18:31

 

Sitter och kollar på Herbie-fully loaded. :-D Jag är sådär fjantigt förtjust i Lindsay Lohan och alla filmer som hon är med i så jag blev överlycklig när jag såg att den här går idag. :-) Har gillat Lindsay sen första gången jag såg henne i någon film... vilket borde ha varit Föräldrafällan. Hehe!


Det är rätt skönt att bara sitta och softa här framför tvn. Fast egentligen borde jag ta tag i disken osv. Har varit en stund hos mamma och pappa idag med, träffat min faster och farbror oxå. Sen träffade jag på lite kusiner och kusinbarn. :-D Så gött att man kan sitta ute i trädgården nu så jag njöt i gulla drag därhemma i min solstol. Fast egentligen är det nästan lite för varmt för mig (utom när det blåser, då är det kallt) så jag är lite orolig hur jag ska överleva i sommar. :-)


Imorn ska jag träffa "my pals" och ha lite trevligt, även om jag inte har en aning om var vi ska vara för det kändes inte som vi kom fram till någonting egentligen. :-P Ska bli sååå kuuuul!!!

Ovido - Quiz & Flashcards