BaraElinor

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Elinor - 11 april 2011 09:00

 

Har sovit typ 2,5 timmar nu på morgonen här men jag är fortfarande väldigt pigg. Jag älskar när solen skiner in på morgonen och man kan vakna med ett leende på läpparna. Jag var vaken så länge så jag kunde höra hur fåglarna vaknade och trots att det inte är fåglar med de finaste lätena så var det härligt ändå. Jag är verkligen glad idag, och jag hoppas att allting håller i sig så jag kan greja en massa och så. Men först ska jag försöka läsa lite grann till. :-D


Har ni några planer för dagen???


Jag älskar ju mina program som går på nätterna, men jag inser att det är ganska ohållbart att hålla sig vaken natten igenom bara för den sakens skull. Så hur sorgligt det än känns så börjar det nog bli dags att överge de programmen. Måste tänka snäppet längre, och då inser jag att det inte är bra att göra som jag har gjort. Plus att jag ju ökar risken för att bli sådär äckligt speedad och det vill jag inte heller trigga igång. Nej från och med nu ska jag komma i säng i tid och vakna i tid... känns underbart nu när det är rätt årstid osv oxå så man njuter av varje vaken sekund. :-D


Men ja, åter till min bok! :-P

Ovido - Quiz & Flashcards