BaraElinor

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Elinor - 30 april 2011 21:30

 

Blev ingen brasa idag, jag orkade inte gå ut. Gick ut typ i trappan sen ångrade jag mig och gick in igen. :-P Är för mycket folk ute och jag sitter mycket hellre här hemma och njuter av att jag mår så bra. :-)


Bilden här i inlägget är från igår när jag och tjejerna var i Karlstad och hade lite picknick. Myyys! Var verkligen skönt att bara sitta och prata med dom och skratta och äta lite osv. Skulle gärna göra om det!

Vi ska banne mig ha den bästa sommaren någonsin i år!!! :-D


Ska alldeles strax stänga ner dator och istället lägga mig och läsa lite. Håller ju på i en bok just nu som jag knappt kan lägga ifrån mig. :-)


Hoppas alla har en bra kväll, och att ni tar det lugnt! Pöss!

Av Elinor - 30 april 2011 08:00

 

Bör och bör... Nej det tycker jag väl kanske inte. Inte om man inte känner för det själv. Är ju inte direkt som att man läser dom för att det ska låta bra? Eller har dom i bokhyllan för att det ska se snyggt ut. Läsa dom kan väl vara kul, om man gillar sånt. Jag vill försöka läsa fler klassiker för nåt måste dom ju ha som är bra eftersom dom är klassiker. :-) Jag tycker att man åtminstone ska känna till klassikerna även om man inte har läst dom. :-)


Ovido - Quiz & Flashcards