BaraElinor

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Elinor - 19 april 2011 21:43

Jag har inga bilder på den här datorn och jag orkar inte leta upp någon snygg heller så därför blir det bildlöst idag. Men ja... det får gå det oxå. Kommer att installera lite mer grejer under morgondagen skulle jag tro så jag får lite ordning på mitt liv i den här nya. :-P


Hur har er dag varit då? Jag har njutit i fulla muggar av att det varit så fint väder och jag har träffat massor av folk som jag tycker om. :-D Först under dagen så var jag och hade samtal med L, vilket inte blev så mycket diskuterat idag för jag var så glad så jag babblade om icke så viktiga saker, men det kan vara bra det oxå. Sen var jag på biblioteket och kollade lite och babblade med personalen. (jag är bra på att tjata hål i huvudet på folk!) Sen ny friss på gång, och jag är såååå nöjd! Men har inte hunnit ta någon bild på det än, men det kommer nog någon dag. Hihi!

Sen var jag hem och kollade på när lite släkt städade. Hahaha, det är så det ska vara. Dom sliter och jag kollar på. ;-P Sen resten har varit slapp för hela slanten. :-D


Imorn hoppas jag på att jag ska hinna till systemet, och sen handla och till sist hem till mamma och pappa. :-D Blir bra detta! Jag tror verkligen att det är på väg åt rätt håll just nu! Mitt mående är okej för tillfället och jag är glad att jag kan tänka någorlunda klart! Hehe!


Nej nu ska jag nog stänga ner datorn strax och lägga mig och läsa istället. Det är helt klart det bästa på hela dagen. :-D Att krypa ner i sängen med en bra bok ett tag, och sen dra täcket upp till hakan och sooova...

Natti natti mina sötnötar!!!

Ovido - Quiz & Flashcards