BaraElinor

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Elinor - 8 april 2011 22:00

 

Bilden är bara för att jag ska ha en helt enkelt. Ser tomt ut utan. :-)

Känner mig så förbaskat duktig just nu, jag har idag även slutat med godis och så kom jag på att jag behövde handla lite smågrejer och jag var säker på att nu kommer det gå åt skogen. Men jag köpte faktiskt bara grönsaker och typ bra mat. Enda undantaget är att jag köpte vitt bröd, men ja, nån gång ibland i en övergångsperiod så... Det funkar. :-D

Men jag är så nöjd över att jag fick hem lite grejer som inte var massa äckel, och jag insåg vad BILLIGT det var att köpa sånt istället för typ cola och chips! :-)


Men nu ska jag nog börja röra mig mot sängen, känner mig helt seg!

Sleep tight! :-D

Av Elinor - 8 april 2011 09:21

 

Hahaha! Nej så illa är det inte som bilden visar. :-P Mår rätt okej, men jag har inte alls lust att gå på möte kl 11 och jag är trött som en gris! Men det är smällar man får ta.


Ska fortsätta mitt städande idag, efter att jag varit på möte. Mötet borde gå ganska fort dock, för jag ska ju egentligen bara förklara att jag inte vill fortsätta med dom. Eller ja, jag vill ha ett uppehåll tills jag kommit igång lite själv, och hittat rätt i mig själv igen. :-) (det är INTE terapin jag pratar om)


Måste ta mig iväg och handla lite sen oxå tror jag. Så sugen på vanlig mat, så jag får försöka handla hem det jag behöver. :-) Fast jag vet inte riktigt vad jag vill ha så det får jag oxå fundera på. Vill iaf ha hem mer wokgrönsaker för det är det godaste som finns. :-D


Ja ja, nu ska jag stoppa huvudet i duschen, så jag ser lite normal ut och inte har hår som står åt alla håll. Men jag skriver mer när jag är hemma igen!

Ovido - Quiz & Flashcards