BaraElinor

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Elinor - 20 april 2011 14:22

Ute i solen å läser och skriver. :-D sjukligt nu när det är såhär! :-)

 
Av Elinor - 20 april 2011 10:32

 

Nu är det dags att ta tag i dagen. Har gjort mig i ordning för att kunna gå ut på stan nu, och ska alldeles strax ge mig iväg. Jag ska sitta och fundera hemma i trädgården sen och tänka på lite bättre inlägg. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om annars just nu, för det är så lite som händer. Samtidigt som mycket händer men man kan inte skriva om allting.

Men som sagt så ska jag tänka efter om det finns några ämnen eller så som jag kan skriva om lite mer och så. :-D Jag tycker om att grubbla på sånt så det blir bara bra detta.


Men ja, det blir sen. Kanske kommer att mmsblogga sen så får vi se. :-P

Hejs så länge!

Av Elinor - 20 april 2011 07:36

 

Pigg som en mört och glad som en lärka! Nja inte riktigt va..  :-D Väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan pallra mig iväg till systemet osv. Ska greja, sen sitta ute i solen och njuta tills jag får träffa mina två favvisar! :-D


Jag är trött och funderar på att sova en stund till... Men sen återkommer jag nog en stund senare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards