BaraElinor

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Elinor - 18 april 2011 21:27

  


Jag är så jäkla glad! :-D Så underbart att våren kommit och värmen äntligen hittat hit och solen skiner så ofta som den gör. :-)

Men mest glad just nu är jag för att jag denna vecka ska få träffa så många av dom som jag saknar allra mest. Kompisarna blir det ju på lördag, då vi ska ha så kul som det bara går och mysa lite tillsammans..

Sen fick jag reda på idag att jag får träffa några som jag älskar otroligt mycket och som jag saknat mest av allt. Så det kommer bli en kanonbra påsk!!! :-D Det bara kan inte gå fel! ;-)


Ska alldeles strax gå och lägga mig nu... imorn ska jag bli friserad! :-D Vill testa nåt nytt, men jag vet inte vad riktigt. Men får ta mig ett snack med frissan så får vi se. Hihi! Jag älskar att sitta där och få håret grejat. Bästa är ju helt klart när dom tvättar ens hår. Hahaha, skulle kunna gå dit bara för det!

Ska försöka ta mig in på bibblan och sen in på systemet oxå hade jag tänkt mig. :-D Så imorn blir det en del som ska göras!


Men nu ska jag gå och sova... Natti Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards