BaraElinor

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Elinor - 28 april 2011 23:02

 

Tror jag nästan fick solsting idag! (Dom som är kompisar med mig på FB kanske redan vet det...) Satt i solen för det var alldeles för kallt i skuggan, men istället så blev jag helt överhettad. När jag skulle gå hem från mamma och pappa så stapplade jag typ framåt och var hur yr som helst och mådde illa, och frös och svettades samtidigt... Var obehagligt! Har haft så en gång tidigare och jag gillar inte det. Känner sig så vek då, man kan liksom inte göra någonting. Men jag vilade hemma i lägenheten som var sval och skön, och åt lite glass och så. Och då blev det bättre. Men får nog hålla mig undan solen, eller börja dricka mer vatten!


Har suttit och gjort ungefär 25 tidsinställda inlägg som kommer upp ett varje dag nu om böcker. Hehe, alltid kan man roa sig med någonting. Men nu börjar mina ögon bli trötta så nu blir den en bok i sängen sen sooooova!

Puss mina små sötisar!

Av Elinor - 28 april 2011 18:57


Jag har blivit galen i den här låten... sitter och diggar som en galning eller så hoppar jag runt och dansar! :-D Jag är en sån där liten nörd av Lady Gagas låtar, bara för det är så sköna låtar allihop. Sen kanske inte alltid texten säger mig så mycket (ibland hör jag inte vad hon sjunger alls) men jag älskar henne som sagt. :-P

Av Elinor - 28 april 2011 11:37

Jag kom precis på att jag lovat att jag ska lägga ut ett kort på mig i min nya frisyr... Nu har jag äntligen en bild, men den är inte speciellt bra. Lite suddig sådär, men ja, den är väl bättre än ingen. Så här kommer den!


 

Mja, som sagt så är det inte en så bra bild, men den får duga så länge.

Jag har suttit idag och kollat ut genom fönstret (jag har varit vaken sen kl 6) och funderat på om jag ska ta mig iväg och sitta i solen hos mamma och pappa eller om jag ska greja här hemma.. hmmm!!! Men det börjar luta åt att gå hem till mor och far faktiskt. :-D Jag vill sitta lite i solen och läsa, skriva och ha det skönt!


Puss på er! Hörs ikväll när jag kommer hem igen!

Av Elinor - 28 april 2011 08:00

Ja du... Vet inte riktigt inte vilken jag skulle ta med mig. Det beror egentligen mest på humöret och inte på att jag just ska till stranden. Men för att inte släpa på för mycket så skulle det bli en pocket. Och skulle jag välja en exakt i den här stunden så skulle det nog bli Sofies värld. :-) Vill läsa en romantyp men ändå som handlar om filosofi osv. Så den skulle det nog bli ja...


 

Ovido - Quiz & Flashcards