BaraElinor

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Elinor - 10 april 2011 21:55

Jag sitter ju och kollar på Big Brother just nu. (japp jag erkänner) Och dom ska ju få in eller har fått in (vet inte vilket) Basshunter och så spelade dom hans låt på engelska och jag bara älskar hans beat! Diggar hur mycket som helst när den spelas så därför tänkte jag lägga in den här oxå... :-D


Av Elinor - 10 april 2011 21:41

Jag är helt galen i Carolina Gynning, för hon är så jäkla cool! Hon är en sån inspiration för allt kreativt som man kan tänka sig. Hennes konst är grym, hon har en andlighet som jag diggar, hon är så smart! Även om folk tror att hon är dum ganska ofta så är hon ju verkligen allt annat än just det!



Av Elinor - 10 april 2011 19:33

Japp, nu är det sannerligen vår skulle folk nog säga när dom sett att mina converse har åkt fram. :-D Jag har varit askass på att använda dom tidigare men nu ska det bli ändring på det. Känner att jag inte bara vill ha köpt dom för ett sånt pris och sen inte använt dom. Så senast tisdag så blir det på med dom och ut en sväng.


 

Vad ska man skriva om annars då? Jag har slappat hela dagen, men nu börjar jag bli pigg som en mört igen. Hoppas att det orkar hålla sig fram till kl 5 imorn bitti. :-D Japp, som vanligt är det "Hemsökta hus" och "Ghost hunters" och "Sensing murder" som jag alltid kollar på. Smått beroende, och jag tror ju på sånt i vanliga fall, men jag måste erkänna att jag är skeptisk under programmen eftersom dom kan tricka precis allting. Skulle nog behöva uppleva det själv för att helt lita på att det hänt. Men jag är helt öppen för att det KAN hända. Fast det känns inte som att det skulle fastna så lätt på film och ljud.

Jag skulle vilja bli spådd oxå, med sån där tarotkortlek! (men inte via telefon och sån skit) Och jag skulle vilja se eller vara med på en seans! :-D Tycker sånt där är väääldigt fascinerande! Hihi!

Av Elinor - 10 april 2011 11:31

 

Känner mig verkligen hur seg som helst idag... får se hur jag kommer lyckas vara vaken inatt och se mina program. :-P Får väl sova en stund på dagen så jag orkar, för jag vill inte missa dom inatt.

Troligen kommer jag spendera en hel del tid i sängen med en bok idag. Jag älskar millenniumserien! Hihi! Trots att jag sett filmerna så är böckerna så mycket mer detaljerade och så, så jag får aha-upplevelser och kommer på nya saker hela tiden. Så ja, böckerna är som vanligt hundra ggr bättre än filmerna. :-)


Ingen ork för bloggning idag heller, så jag går nog och lägger mig och läser igen...

Av Elinor - 10 april 2011 11:24

 

Hittade den här bilden av en slump när jag surfade runt och jag blev helt kär!!! Så söt liten kotte! :-D Har alltid tyckt att igelkottar är det sötaste som finns typ, och därför gick det bara inte att motstå den här bilden. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards