BaraElinor

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Elinor - 27 april 2011 22:02

 


Jag har inte gjort NÅGONTING vettigt alls idag! :-D Det regnade imorse och jag bestämde mig för att jag är en slappis idag så jag har legat och läst nästan hela dagen. Har nåt enstaka kapitel kvar i den här boken nu så jag tänkte hinna det innan det är dags för sängen. :-D

Hoppas på sol imorn, fast jag tror att jag ska ägna dagen åt att städa och greja lite då, fast ja, det kan ju ändra sig ;-P

Hur som helst så ska det bli en bra dag imorn, men jag måste skriva av mig en del då oxå eftersom min terapeut tydligen var ledig resten av veckan så jag inte kan ringa. Men det fixar sig.... :-)


Nu säger jag God Natt!

Av Elinor - 27 april 2011 08:00

Jag älskar hårdpärm på böcker, det känns mer riktigt då. Dock så gör det ondare om man somnar och tappar den i huvudet på sig själv. ;-P

Jag har mest pocketböcker eftersom dom är så mycket billigare, men om jag har råd så väljer jag alltid att köpa hårdpärm. :-)


 

Ovido - Quiz & Flashcards