BaraElinor

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Jepp!

Av Elinor - 29 april 2011 11:47

Jag har kommit fram till vad jag ska syssla med nu fram till att jag ska börja typ på nån slags praktik eller så. Alltså till hösten typ... Hela sommaren på mig och jag ska försöka äta rätt, och jag ska träna mer. Jag vill lära mig att springa igen, för jag älskar att springa. Det är min dröm. Och jag vill losa lite cm runt magen och rumpan och låren och ja, lite överallt helt enkelt.

Har idag testat shorts som jag köpt tidigare år, några kommer jag i men dom är jättetrånga, sen har jag sådana som är för små i massa olika storlekar och jag ska se om jag kan få dom som passar att bli lösare. Och helst vill jag komma i dom i mindre storlek. :-D

Jag kommer inte att överdriva det här (tror jag inte iaf) men jag vill ge mig själv den möjligheten! Nu när jag börjat må så bra som jag gör så tänker jag ta mig fan ta tag i det här! Vet att man egentligen ska köra på en gång när man känner såhär, men för mig blir det på måndag! Jag har anledning till det, men det tänker jag inte skriva upp här då. :-P

Just nu pysslar jag med att tänka över vad jag vill göra och sånt. För nånstans måste jag ju ha en liten plan även om jag inte kommer att hänga upp mig på den totalt sådär. :-P

Kommer komma mer inlägg om det här senare... :-D

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinor - 14 mars 2012 17:04


Jag kunde inte sova inatt, inte alls... vilket jag antar beror på att jag slutat med en medicin och dom sa att det kunde bli så. Men iaf så orkade jag inte sitta hemma imorse för jag skulle aldrig orka ta mig iväg om jag lyckades somna en stund då. S...

Av Elinor - 12 mars 2012 12:01

såhär härligt såg det ut i morse när jag väntade utanför jobbet. Gött! Och nu sitter jag och ska strax käka. Sen får jag se om jag orkar städa lite till eller om det blir slapp. :-D Ska iaf bli riktigt gött med mat! Riktigt riktigt gött......

Av Elinor - 11 mars 2012 15:46


Okej, jag har bestämt mig för att lägga ut en bild på mitt sovrum som det såg ut innan. Stökigt är det så jag får skämmas lite. Men det kan jag behöva. ;-P Har iaf möblerat om lite grann idag men har lite kvar att göra, så nu blir det bara en före bi...

Av Elinor - 10 mars 2012 10:18

så var man pigg och allert då. :-D testar mest om detta funkar... :-p ska skutta in i duschen strax, sen rota fram lite grejs till ikväll... Pöss på er!...

Av Elinor - 9 mars 2012 15:39

Jag kanske borde skapa en ny kategori med namnet "Dagens klantighet" för jag tycker att jag blir mer och mer klantig för varje dag som går. Ett exempel (som jag varnar för att det är mer info än någon behöver!  ) är att jag den senaste veckan MINST...

Ovido - Quiz & Flashcards