BaraElinor

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Elinor - 30 september 2010 08:45

  


Bjuder på en bild från igår när jag har oerhört snygg frisyr. :-P Jag hade varit på vattengympan och haft håret i en slarvig knut i nacken och sen tog jag loss det och då blev man sådan här läckerbit. hahaha!


Idag är det tvätten som gäller. Behöver ta tag i den så det blir mitt första projekt. Sen hoppas jag på att kunna fortsätta greja i lägenheten. Mycket som jag vill pyssla med just nu. Plocka undan, rensa bland alla kläder i garderoben, hänga in kläder som bara ligger i högar nu. Jag vill diska, damma, skura, städa garderober, städa lådor, lägga rätt olika böcker, plocka ordning i hyllorna med dvd:er och mycket mycket mer... finns alltid att göra iaf. :-)

Sen längtar jag tills jag får hit min riktiga säng, och även efter att kunna handla in en ny bokhylla och lite annat smått och gott på ikea! :-D Har inte varit där på hundra år, så i november hoppas jag på att kunna dra med Mad dit och shoppa lite grann. Hihi! Sen kanske jag till och med vågar visa hur det ser ut i lägenheten. ;-)


Nu ska jag springa iväg och kanske spela lite tvspel tills det är dags att tvätta.


Ovido - Quiz & Flashcards