BaraElinor

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Elinor - 15 september 2010 20:55

  


Jag är så trött på mig själv... vet att jag borde försöka vända alla dom här tankarna nu, men jag skiter i vilket. Jag behöver Lena! Suck!

Jag behöver prata om det hela, få röra ut tankarna. Men jag vet ju inte vad jag ska säga för jag har svårt att sätta ord på det. Och det är ingenting som jag kan prata med vem som helst om. Jag vill bara prata med Lena, det är ingen annan som får veta det som rör sig inuti. Har slutat att lägga över mina bekymmer på andra... jag vill inte att dom ska veta hur det är med mig, jag vill inte att dom ska behöva oroa sig.


Äh jag orkar inte sitta här, tröttnat på blogg och datorer i stort. suck, allt är bara tråkigt.

Av Elinor - 15 september 2010 17:04

  


Det blev ingen vattengympa idag för min mage bestämde sig för att börja krångla. Jag ska försöka att ta mig dit på fredag, annars blir det nästa onsdag som jag börjar. Jag var iaf där och pratade med hon som leder det hela så hon vet att jag kommer senast till veckan.


Jag är så trött på at det blivit sånt total-kaos i min skalle. Allting bara snurrar runt hela tiden och jag tänker på allting ur hundra olika vinklar, men de flesta är bara dåliga tankar. Jag blir arg när jag bara ska förstöra för mig själv hela tiden, och att jag GER UPP efter två sekunder ungefär. Hur kan det vara så himla svårt att bara sköta mat och motion och minska på godiset. (helst sluta helt) Varje gång jag tänker så, så vill jag bli toksmal och sluta äta, och träna som en idiot. Fast det funkar inte... jag mådde inget bättre när jag var smal heller, eller ja, jag mår inte bra av den här kroppen heller, men då var jag ju ändå inte överviktig och hade ont överallt.

Det är åtta dagar sen jag träffade min terapeut, och jag skulle behöva henne typ på en gång. Men hon är borta hela veckan, så det blir jag och mina tankar. Kul helg! Naat...

I mitt huvud nu rör sig mat, mått, vikt, träning, ångest, rädsla för framtiden, uppgivenhet, rädd för att svika folk, rädd för att vara ivägen för folk.

Alltså det finns så himla som jag inte vet hur jag ska reda ut och jag fastnar i tanken hela tiden.


Äh, jag kan ändå inte skriva ut vad det handlar om här, så lika bra jag lägger ner och skriver i min vanliga dagbok istället.

Av Elinor - 15 september 2010 08:58

god morgon på er! Tänkte jag skulle göra ett inlägg. Ska iväg på vattengympa om en stund. Ska bli riktigt skönt. Skriver när jag är hemma igen

 
Ovido - Quiz & Flashcards