BaraElinor

Alla inlägg den 1 september 2010

:-@

Av Elinor - 1 september 2010 21:16

  ********** ***** *** *****   

Där kan ni försöka räkna ut vad det står... *morr*


Har försökt att blogga nu i typ 20 minuter utan att få den att funka. Och så försöker jag se på fångarna på fortet men dretkanalerna vill ju inte funka som dom ska. Jag är så arg så jag håller på att explodera. Jag lovar att både tvn och datorn snart kommer ta en flygtur genom mitt öppna fönster!!!! *aaaaaarrrrgghhh*

  


Men nu ska jag försöka lugna ner mig igen och få en lugn kväll. Har kommit rätt långt med böckerna, men nu tycker jag helt plötsligt att det ser ut som att jag har fått färre böcker. Hahaha! Jag har massa plats kvar känns det som.   

Får se hur det går imorn... återkommer snart och bloggar igen... måste andas lite först.

...

Av Elinor - 1 september 2010 12:39

  


Jag börjar få ont i ryggen av allt bärande. Och det känns som att jag ändå inte vet var jag ska stoppa alla böcker. Hmm. Undrar hur dom fick plats från början? Fast å andra sidan så har jag ju typ 3 bokhyllor kvar att fylla så... det borde väl kanske räcka. Känns väldigt bra, men jag vet ju att jag inte kommer hinna klart idag.


Riktigt lääängtar till ikväll när jag kan sätta mig i soffan och bara luta mig tillbaka med endera te eller iskallt vatten.    mm, njuuutning!!!


  

Av Elinor - 1 september 2010 11:24

  


Jag har kämpat med mina bokhögar och försöker hitta något slags system i hur jag ska placera dom. Jag har iaf fått en hel hylla full, och sen nääästan en till full och sen en med typ tre böcker på. Längre än så har jag inte kommit, men jag håller på och sorterar alla böcker först. Min diktbokshög börjar bli gaaaanska stor. Hehe! Och Harry Potter har man ju några stycken (alla på både engelska och svenska) och allting ska in i 4 olika bokhyllor. Om jag vågar så kommer ni få bild på det när jag är klar med det. Men jag är inte säker än.   


Jag älskar verkligen nu när det är typ höst. Kyligt och det luktar UNDERBART ute! Tror det är första gången jag går in i en höst såhär lycklig.   Känns som det kommer bli riktigt bra med allting den här hösten, och jag kommer spendera mycket mycket tid på badhuset är det tänkt.   


Men nu ska jag återgå till att konka fram och tillbaka med massa böcker, och se om det kan bli lite reda i hyllorna nu. hihi!


  

Av Elinor - 1 september 2010 09:41

  


Har pratat med min pappa i en halvtimme i telefonen. :-D Han är söt!

Men nu är jag igång och ska försöka städa i ordning allting igen och har även börjat skriva upp dom sista böckerna. Verkar ha runt 700-750 böcker, fast det kan vara fler oxå. hahaha! Nörd störd överkörd!

Det är ganska skönt att ha saker att göra och att kunna ägna sig helhjärtat åt det. :-D Jag vill pyssla och greja, kanske sätta upp fler tavlor osv. Mycket på G.


Ja ja, jag har inget vettigt att skriva, men jag tänkte bara säga morrn morrn. haha!


  

Ovido - Quiz & Flashcards