BaraElinor

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Elinor - 10 september 2010 17:54

Har varit en dag som varit helt upp och ner vänd egentligen. Vaknade ganska pigg fast tidigt. Sen somnade jag om lite senare, och då när jag vaknade sen så kändes allting bara grått och deppigt.

Var iväg en sväng till bibblan och hämtade en beställd bok, och sen lånade jag även några filmer som jag ska se ikväll eller imorn kväll tror jag. Bl.a New Moon, Julie & Julia och Camilla Läckbergs predikanten.

Blev lite piggare då när jag var ute och rörde lite på mig och inte bara satt inne och häckade. Men sen väl hemma igen så sjönk humöret ännu en gång. Sen var jag ute med mamma och handlade och fick mig lite mat hem i skåpen och då kändes det genast lite bättre. Så nu är allting okej igen... konstigt hur mycket mat kan påverka en egentligen.


Det är jobbigt när man har dagar som bara känns grå och liksom bara hopplösa. Jag är väldigt väderpåverkad i mitt humör. Är det grått och trist så känner jag bara för att lägga mig ner och dra något gammalt över mig. Men men, jag tror jag får börja sätta en liten guldkant på vardagen från och med nu. Jag ska banne mig ha ett schema som jag kan följa, jag ska ta mig ut och röra på mig!!! :-D

Nu är det slut på alla depp-dagar. Det är slut på att vara ledsen och sitta hemma och uggla. Till veckan börjar min vattengympa och då ska det banne mig röras på fläsket rejält. :-D Men ändå liksom inte överdriva.

Tror det här kommer bli alla tiders. :-P


  

Ovido - Quiz & Flashcards