BaraElinor

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Elinor - 17 september 2010 21:26

Så sitter jag då här igen, en fredag och inget direkt på schemat. Antar att det är full fart i Årjäng nu i helgen med marknaden där. :-P Skulle vilja vara där jag med, bara för att känna att jag gör nåt. Men jag får helt enkelt vänta tills nästa helg när det är marknad här. :-D Blir till att gänget samlas, och det ska bli riktigt kul. Är lite rädd för att bli blyg och så, men jag tror att jag kan klara mig.


Nej jag har inget vettigt att skriva så jag lägger ner igen... blir nog sängen snart. Natti!

Av Elinor - 17 september 2010 21:06


Finns inget lag som jag håller på så starkt som FÄRJESTAD!!! ÄÄÄÄÄntligen har hockeyn kommit igång igen! Jag vet inte så mycket om hockey i stort men väldigt kul är det! På lördag blir det till att lyssna på radion och höra om matchen om den inte visas i tv. :-)


Av Elinor - 17 september 2010 17:13

Jag har fått världens bästa låt av bästaste Sara! Tänkte att det var nåt sådär halvbra, för vi har ofta inte samma smak i musik. Men den här var underbar! Helt otrolig. Så jag var bara tvungen att logga in här och tipsa om den.



Lyssna och njuuut!!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards