BaraElinor

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Elinor - 24 september 2010 08:01

  


Jag har sovit knappt 2 timmar totalt på två dygn, och jag är jättespeedad. Det liksom kittlar i hela kroppen och jag känner mig hur glad som helst. Som det känns nu så vill jag inte sova heller. Inte om jag mår såhär bra!


Idag ska jag ut på marten och kolla läget. Hoppas på att hitta något kul där. Det enda som egentligen är bestämt att jag ska köpa är strumpor, för mitt lager har gått sönder nästan allihop nu, så det är bäst att fylla på. :-)

Sen hoppas jag att det ska finnas någon snygg väska som jag vill ha. Hahahaha! För jag har ju ingen tidigare menar jag. Tror jag ska ta kort på alla olika väskor jag har. Min ena garderob är typ helt full med väskor och ändå har jag ännu fler hemma hos mamma och pappa. Mitt favoritmärke är Björn Borg, för jag tycker dom har snyggast väskor (som jag har råd med iaf) men jag har kanske 4-5 st som är det märket. Resten är bara massa billigare väskor. :-D Jag kan byta väskor typ 5 ggr per år ibland. Fast jag har blivit liiite bättre. Jag köper oftare kläder nu faktiskt. hahaha! Det har jag oxå en hel hög med nya kläder som jag tänkte att jag skulle ta kort på och lägga in. Min shopping. :-P


Har precis varit i duschen nu så nu är jag ännu piggare. Jag glömde lägga upp inlägget innan jag gick in i duschen, så jag fortsätter på det nu. Hihi!

Jag är pysselsugen, vill greja i lägenheten, få in lite schyssta saker och öka mysfaktorn lite grann. Längtar tills jag och Madde ska iväg till Ikea och jag får handla lite nya saker till lägenheten. :-) Har suttit och suktat på ikea.se och bestämt lite vilka grejer jag vill ha. Sen kommer det bli en del småpill oxå. :-D

Vill få hit min säng nån dag oxå, och min träningscykel kanske. Vore nice.


Men nu orkar jag inte blogga mer... ska spela lite tv-spel. Maaaario Kaaart Wii!

Ovido - Quiz & Flashcards