BaraElinor

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Elinor - 29 september 2010 18:06

Jag har ju lovat att jag skulle lägga in lite bilder på min tidigare shopping som jag inte kommit mig för att lägga upp tidigare. Fast ja, det är ju bara en vecka sen jag fick dom, men ändå.

Först så har jag köpt tre tröjor att ha över liksom... sköna mysiga som jag kommer kunna ha även om jag går ner i vikt. Det är tre likadana fast i olika färger.

  


Sen köpte jag även två baströjor, långärmade, lite tajtare och tunna men jättesköna tröjor.

  


Sen hittade jag en klänning som jag verkligen blev kär i. Den kommer nog att användas ganska så flitigt i höst/vinter :-)

  


Sen behövde jag lite leggings och så la jag till även en schal typ. Hihi!

  


Jag köpte även ett halsband till mig själv förra onsdagen. Skulle handla till mamma och då råkade jag få med mig ett smycke hem till mig själv. Jag har inte så himla mycket smycken så det var kul att köpa ett lite längre sådär.

  


Och sen så var det ju marknad, så det blev TVÅ väskor. *harkel* Jag trodde inte att jag skulle hitta någon alls först, men sen stod himlen öppen där och en snubbe sålde väskor för 100 spänn styck. Jag kunde inte motstå dessa två underbara väskor.

  


Det var min shopping just nu... kommer återkomma med min väsksamling nån dag. När jag städat lite så jag har plats att ta kort på alla väskor jag har. Vissa är väl kanske inte världens snyggaste. Hahaha, jag har haft många av dom i måånga år. Så om dom inte är så moderna så beror det på det. ;-) Men jag älskar väskor så jag kan bara inte slänga någon om den inte är helt trasig eller så.


*vinkevink*

  

Av Elinor - 29 september 2010 09:35

  


Känner mig ganska seg, men ändå laddad. Ska strax göra mig klar för att dra iväg på vattengympa. Ska bli skönt när jag väl är där, men innan är jag så äckligt lat. Haha! Är ju en annan ledare nu än vad det var förra omgången jag var med, så jag hoppas hon är lika bra! Hon verkade iaf väldigt trevlig och mysig, så det känns inte så farligt med henne.


Känner att jag blivit urkass på att blogga! Jag vet aldrig vad jag ska skriva om. Men kommer försöka att skriva några fler inlägg iaf. Jag vill ha liiite fler läsare. :-) Kollat min statistik och den ser väl inte sådär himla kul ut direkt. Idag har jag haft 2 läsare. hahaha

Nu blev det nåt knas med texten som jag inte lyckas rätta till, men men, ni får stå ut med det med. Nu ska jag dra. Pöss!
Återkommer senare.

Ovido - Quiz & Flashcards