BaraElinor

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Elinor - 5 september 2010 20:14

  

Idag har jag haft en helt okej dag. Inget att klaga på direkt. Haft en aaaning med mensvärk idag med, visste knappt var jag skulle ta vägen förut, men det gick över. Har varit hos mor och far idag och käkat. Mums! Mammas mat är mumma!


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Är trött som en gris. Hela kroppen känns tung som sten. Lite tråkigt att helgen är slut nu igen, tycker jämt det känns som måndag! Är ju ingen som är ledig eller så på dagarna som man kan umgås med eller så. Visserligen så kommer jag ju inte hinna det själv heller. Måste ju verkligen börja med min träning igen. Vilket känns ganska skönt, men jag är rädd för att misslyckas. Ska kanske skriva ner det jag är rädd för och prata med Lena om det på tisdag när jag ska dit. Eller så tar jag mig själv i kragen och får det gjort. Kom igång på riktigt och verkligen kämpa för det! Jag ska peppa mig själv för det här så mycket som jag bara kan för jag vet att det kommer att bli jobbigt. Men nu när jag är såhär trött så känns det som att det kommer att bli ännu trögare. Alltså känslan är värre när man är såhär seg. Imorn kommer jag säkert känna mig helt på igen. :-)

Funderar allvarligt på att gå och sova redan, men det känns inte som man "får" lägga sig så tidigt. Då vaknar jag säkert mitt i natten och tror att det är morgon.

Men men, jag är död, så det blir sängen ändå...


  

Av Elinor - 5 september 2010 06:43

är precis nyvaken och har inte ens gått upp än. Ser ut att bli en härlig dag! :-D ha det bäst! Skriver när jag gått upp. Hehe! Pöss

 
Ovido - Quiz & Flashcards