BaraElinor

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Böcker i 30 dagar!

Av Elinor - 25 april 2011 14:22

 


Har bestämt mig för att göra en lista igen, med böcker den här gången. Hittade en på svenska så jag snodde den. Så jag kommer att starta idag! :-)


Dag 1 - Bok du läser just nu

Dag 2 - Boken du läste klart senast

Dag 3 - Hårdpärm eller pocket?

Dag 4 - En bok du skulle ta med till stranden

Dag 5 - Där läser du helst

Dag 6 - Ska/bör man ha läst klassiker?

Dag 7 - Genre som du gillar bäst

Dag 8 - Favoritbok som barn

Dag 9 - En bok som du hatar

Dag 10 - En bok du älskar som andra hatar

Dag 11 - Bok du läst mer än 3 ggr

Dag 12 - Din favoritserie

Dag 13 - Din favorit bland roman-karaktärer

Dag 14 - En berättad värld du skulle vilja leva i

Dag 15 - En bok du tycker är överskattad

Dag 16 - En bok du tycker är underskattad

Dag 17 - En bok du äger som du aldrig kan slänga

Dag 18 - En roman-karaktär du känner dig lik

Dag 19 - En författare du inte förstår dig på

Dag 20 - En poet du gillar

Dag 21 - En bok du skrattat till

Dag 22 - En bok du önskar att du hade skrivit

Dag 23 - En bok du gråtit till

Dag 24 - En fackbok du gillar

Dag 25 - En bok du älskade förr men inte längre

Dag 26 - En bok du gillar som blivit film

Dag 27 - En bok som filmats där du såg filmen före du läste boken

Dag 28 - En bok du fått i present

Dag 29 - Favoritförfattare

Dag 30 - Din absoluta favoritbok


Där har ni listan om ni vill låna den. :-P Kommer börja med den alldeles strax här på min blogg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinor - 14 mars 2012 17:04


Jag kunde inte sova inatt, inte alls... vilket jag antar beror på att jag slutat med en medicin och dom sa att det kunde bli så. Men iaf så orkade jag inte sitta hemma imorse för jag skulle aldrig orka ta mig iväg om jag lyckades somna en stund då. S...

Av Elinor - 12 mars 2012 12:01

såhär härligt såg det ut i morse när jag väntade utanför jobbet. Gött! Och nu sitter jag och ska strax käka. Sen får jag se om jag orkar städa lite till eller om det blir slapp. :-D Ska iaf bli riktigt gött med mat! Riktigt riktigt gött......

Av Elinor - 11 mars 2012 15:46


Okej, jag har bestämt mig för att lägga ut en bild på mitt sovrum som det såg ut innan. Stökigt är det så jag får skämmas lite. Men det kan jag behöva. ;-P Har iaf möblerat om lite grann idag men har lite kvar att göra, så nu blir det bara en före bi...

Av Elinor - 10 mars 2012 10:18

så var man pigg och allert då. :-D testar mest om detta funkar... :-p ska skutta in i duschen strax, sen rota fram lite grejs till ikväll... Pöss på er!...

Av Elinor - 9 mars 2012 15:39

Jag kanske borde skapa en ny kategori med namnet "Dagens klantighet" för jag tycker att jag blir mer och mer klantig för varje dag som går. Ett exempel (som jag varnar för att det är mer info än någon behöver!  ) är att jag den senaste veckan MINST...

Ovido - Quiz & Flashcards