BaraElinor

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Hmm...

Av Elinor - 25 april 2011 12:48

 

Jag är lite seg, och jag har inte alls varit sugen på att blogga det senaste. Eller rättare sagt, jag har haft massor att skriva om... men jag kan inte skriva om allting här tyvärr. Eller kan och kan, det är väl mest jag som är känslig för vad andra ska läsa om mig. Känns inte alltid som att jag vill att alla människor ska läsa om att jag är nere, stressad eller arg. Har varit mycket sånt nu det senaste. Det svänger så himla mycket och jag kan inte reda ut alla tankar, och naturligtvis är det helg när man behöver ha tag i L för att få ut lite. Men jag ska ju iaf dit imorn så jag får väl ta så mycket jag kan då.


Jag tänker verkligen på precis allting just nu, massa grubblerier åt alla håll och som gnager, men som oxå på nåt sjukt vis oxå ger mig en slags tillfredsställelse när jag kan tänka så fritt.

Får nog tänka över lite vad jag ska skriva här nu...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinor - 14 mars 2012 17:04


Jag kunde inte sova inatt, inte alls... vilket jag antar beror på att jag slutat med en medicin och dom sa att det kunde bli så. Men iaf så orkade jag inte sitta hemma imorse för jag skulle aldrig orka ta mig iväg om jag lyckades somna en stund då. S...

Av Elinor - 12 mars 2012 12:01

såhär härligt såg det ut i morse när jag väntade utanför jobbet. Gött! Och nu sitter jag och ska strax käka. Sen får jag se om jag orkar städa lite till eller om det blir slapp. :-D Ska iaf bli riktigt gött med mat! Riktigt riktigt gött......

Av Elinor - 11 mars 2012 15:46


Okej, jag har bestämt mig för att lägga ut en bild på mitt sovrum som det såg ut innan. Stökigt är det så jag får skämmas lite. Men det kan jag behöva. ;-P Har iaf möblerat om lite grann idag men har lite kvar att göra, så nu blir det bara en före bi...

Av Elinor - 10 mars 2012 10:18

så var man pigg och allert då. :-D testar mest om detta funkar... :-p ska skutta in i duschen strax, sen rota fram lite grejs till ikväll... Pöss på er!...

Av Elinor - 9 mars 2012 15:39

Jag kanske borde skapa en ny kategori med namnet "Dagens klantighet" för jag tycker att jag blir mer och mer klantig för varje dag som går. Ett exempel (som jag varnar för att det är mer info än någon behöver!  ) är att jag den senaste veckan MINST...

Ovido - Quiz & Flashcards