BaraElinor

Alla inlägg under november 2010

Av Elinor - 1 november 2010 13:05

  


Jag vet inte riktigt vad som hände med mig, men jag blev helt plötsligt jättenere. Men ändå inte trött, enda anledningen att jag skulle kunna tänka mig att sova nu är för att få bort tankarna en stund. Men jag vet att jag ändå drömmer om det som är jobbigt då, så det spelar ingen roll. Jag får väl se när jag somnar. Kommer troligen inte tillåta mig att sova förrän ikväll... om jag kan sova då.

Men jag tänker inte låta mig slås till marken så himla lätt.


Jag har lust att göra någonting, men jag kommer inte på vad. Jag funderar på att bli träningsgalning igen bara för att ha något att roa mig med. Slita slut på kroppen ett tag och få liite bättre kondis kanske. Kanske få bort den här äckelkroppen som jag släpar på. Hela jag är egentligen rätt äcklig... (och säg inte emot mig för du vet ingenting) Äh, jag fortsätter det här sen... ska hämta paket nu.

Av Elinor - 1 november 2010 07:36

  


Nu blir det nog snart att sätta igång och städa. Är ju en del som jag måste göra och med min energi som jag har nu så borde jag ju bara köra på.


Det är så gött att det redan börjar bli ljust ute. :-D Och jag ser lite solstrålar, så det gör mig lycklig. hihi...

Men först blir det att dra till ICA!



Av Elinor - 1 november 2010 06:18

Jag är hur pigg som helst men jag har fortfarande inte sovit någonting. Rätt skumt. Kommer vara helt död ikväll. :-P Men men, det blir nog bra det med!


  


Ungefär såhär känns mina ögon just nu. :-P Jag är verkligen hur pigg som helst. Men det är skönt som omväxling faktiskt. Jag är ju alltid så himla seg annars, så nu är det skönt att kunna hålla ögonen vidöppna. :-D

Ska ut en sväng nu och lämna en sak till Lena. Sen återkommer jag nog!



Ovido - Quiz & Flashcards