BaraElinor

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Elinor - 6 november 2010 16:17

varit så fint idag! Så nice att åka till morfars grav och få tända. Plus ta kort. :) i will be back!

 
Av Elinor - 6 november 2010 11:45

  


Jag gillar den här bilden på mig. :-D Särskilt min oerhört snygga frisyr! ;-) Tagen i september eller oktober 2006. Har gått upp ungefär 45-50 kilo sen dess. Riktigt illa känns det, men jag tänker försöka ta mig själv tillbaka.

Blev ju typ klar med ett schema igår som jag kan ha i några veckor framåt och se vad som händer med mig själv under tiden. :-) Skulle behöva lite hjälp att ta helkroppsbild på mig själv före jag börjar så jag vet hur jag ser ut. (uschamejen) Så jag har något att jämföra med sedan när jag kommit en bit på väg och sen när jag är färdig. :-D Ska verkligen bli roligt!


Nej nu ska jag klä på mig och sen ringa mamma och se hur det blir under dagen. Jag kommer ta mig tid att skriva några riktiga inlägg senare som sagt.. vinkevink

Av Elinor - 6 november 2010 10:27

Bună dimineaţa! (eller god morgon på rumänska)

Kollade på en kompis blogg och såg att hon hade testat Gogle översättningen. Så då var jag ju oxå tvungen att leka lite grann. :-D

Valde rumänska eftersom mina kompisar är i Rumänien. (tror jag det var iaf) hahaha!

 

  

 

Idag är det allhelgona afton! :-) Så mys med alla ljus! Vi ska ut till morfar senare idag och tända, och sen kanske det blir en tur till farmor och farfars grav oxå. Men det beror lite på. Hoppas på det så jag kan ta lite fina kort på alla ljus på kyrkogården då. :-)

Jag tycker det är en av de bästa traditioner som vi har i Sverige, när vi tänder ljus för dom vi saknar och tänker på dom. Vackert är det!

 

Jag borde snart hoppa in i duschen, men jag är lite för seg än så länge. Hehe! Men mamma kanske ringer snart så det är väl bäst!

Kanske kommer det sms-bloggning senare, men det är inte så kul eftersom kameran i den telefonen är trasig så då blir det bara en massa ord. Så om det inte blir ett litet sms så kommer jag in senare idag och skriver. Nu när 3 äntligen funkar som det ska igen. (peppar peppar ta i trä)

 

Hoppas ni får en fin allhelgona iaf! Pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards