BaraElinor

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Elinor - 22 november 2010 14:45

Jag borde faktiskt sätta upp lite mål för mig själv i livet som jag sedan tänker eftersträva att uppnå. Jag behöver verkligen lite struktur och jag behöver komma igång nu på en gång egentligen. Men jag ska ge mig själv en chans. Får sätta datumet lite längre fram. Jag vet att jag har skjutit på det länge redan, men jag måste få ordning runt mig först för att kunna ens tänka i banorna att komma igång med annat.

Jag längtar som en galning tills imorn när jag ska få gå till frissan och fixa mig lite. Jag vill verkligen ha en förändring även där. Bort med mitt "långa" tråkiga hår, och fram med något nytt. Såhär ser jag ut idag:


  

Jag vet att det är en hemsk bild, men jag orkade inte fixa till mig eller göra mig till framför kameran. Jag ville helt enkelt visa att jag har typ långt brunt tråkigt hår... i typ 5 olika nyanser när man kollar på det nära. Men som sagt, imorn blir det nytt och med fin färg igen. :-D Så det kommer nog upp en bild då med skulle jag tro, som visar hur det blev... det vill säga om jag blir nöjd. Annars kommer jag nog inte vara på bild på ett tag. Eller så köper jag en mössa som jag kommer ha jämt. ;-) Fast jag tror att det kommer att bli bra.


Jag skrev ett ganska långt inlägg här igår, men sen råkade jag mitt klantarsel deletea det inlägget. Blev något arg, och orkade inte skriva om det igen.

Fast det kanske var tur oxå, för igår var verkligen inte min dag. Jag mådde kasst verkligen, iaf på kvällen. Jag visste knappt ut eller in... vad gör man när man får panik liksom? Suck...

Men ja ja...


Nu ska jag hitta på nåt annat ett tag. :-P

Pöss Pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards