BaraElinor

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Elinor - 18 november 2010 20:45



Har gillat den här låten sen jag första gången hörde den. :-) Såg att P!nk släpper en skiva med greatest hits nu och den vill jag ha!!! Får önska in den till biblioteket. :-D Som jag brukar göra när jag inte vill betala för saker... hehe.


Just nu är det Robinson på tv4 men för första gången sen det började så är jag inte helt klistrad. Jag orkar inte riktigt med det nu.. eller jo det gör jag. Men jag är orolig i kroppen och vill inte sitta still riktigt. Jag är så uppe i varv och har svårt att slappna av. Men jag tror att jag får ta min medicin sen så lugnar jag nog ner mig. Brukar ju funka.

Hihi, jag hejar på Kalis när jag kollar, och det är så roligt när dom vinner tävlingarna! (som dom ju precis gjorde)


Nej jag har inget vettigt att skriva, jag behöver upp och röra på mig igen...

:-)

Av Elinor - 18 november 2010 20:41

  

:-/

Av Elinor - 18 november 2010 13:37

  


Blir inte så mycket gjort idag heller... min mage har lagt av igen. Blir så trött på att den alltid ska krångla. Måste göra nåt åt kosten tror jag, annars kommer den väl aldrig bli bra heller. Det är särskilt nu dom här senaste veckorna som den blivit ännu sämre. Och ovanpå det så har jag ätit ganska mycket ägg, och det är ju inte heller det ultimata för magen om man säger så.

Man kanske skulle kolla in lite på viktklubb och planera några måltider och handla in saker och sen liksom hålla sig till det? Sätta sig varje vecka och göra en matplanering. Det borde ju till och med jag kunna klara av. :-)

Kan ju vara värt att anstänga sig om det gör att man får en mage som inte gör så ont, som inte är uppsvälld och som inte ger mig diaré. Kunna göra saker annat än att sitta hemma för att ens mage bara bråkar. Skulle vara drömmen.


Får nog ta och kolla på det nu. :-P

Ovido - Quiz & Flashcards