BaraElinor

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Elinor - 14 november 2010 22:11

Ååå, jag är så irriterad på mig själv!!! Ångest som heter duga och jag hatar att jag är stor som en elefant!!!! Och ovanpå att ha ätit en massa onödigt så har jag druckit cola som innehåller ungefär 2 miljoner sockerbitar... Och sen undrar jag varför jag aldrig går ner i vikt. Jävla skit!!!

Behöver prata med L imorn egentligen, men jag ska dit på tisdag och då känns det som jag tar upp tid om jag ringer imorn med. Suck!!! (och ja det blir många utropstecken i det här inlägget)

Varför är det så förbannat svårt att sköta bara det enklaste som maten. Alla andra runt omkring mig har inga problem med att äta osv. Jag ser stora stora problem med att lyckas med det egentligen. Och jag tror att jag kommer att tappa kontrollen igen. Eller om jag redan har gjort det? Kanske...


  

Om den här tjejen lyckats, varför kan inte jag ha samma självdisciplin och självkontroll så att jag oxå kan lyckas? Jag vill bli ordentligt smal, och sen aldrig mer gå upp i vikt som jag gjort nu dom senaste åren. Jag vill gå ner nu!!!!

Har verkligen panik över att se mig själv i spegeln, panik över att se hur magen bara växer och blir äckligare och äckligare. Hela jag är en vandrande fettklump! ÄCKLIGT!!!!!


  

 Tänk att få se ut såhär?! Jag är så avundsjuk att jag tror hela jag är grön på grund av det! Om jag skulle få önska mig själv en enda sak i hela världen som skulle slå in så skulle jag önska mig själv 70 kilo lättare. Det är den absoluta drömmen och jag tror ingen ens kan fatta hur stora dom tankarna är! Helt galet!


Nej nu ska jag inte skriva mer, för då blir det väl någon som klagar...


Av Elinor - 14 november 2010 12:15

  


Hittade den här bilden från början av oktober (som ni ju ser på bilden) och jag ser hemsk ut. :-( Jag fick komplimanger när jag hade de där kläderna, men jag undrar snarare vad det är för folk som tillåter mig gå klädd sådär! :-O

Hatar att vara med på bild för tillfället för jag ser ju hur illa det är. Men blir iaf peppad till att komma igång och röra mer på mig. Och framförallt börja äta mer regelbundet.

Det är lite skrämmande med vilka tankar jag har i skallen just nu och jag måste nog vaka på mig själv så att det inte blir helt åt fanders med allting. Den delen av mig där min ätstörning sitter är verkligen på hugget just nu och allting jag gör nu rör just den delen. Det finns inget annat än att lyckas med det här! Jag SKA bli smal igen! Minst 60 kg ner! Ja, jag orkar inte ens skriva mer om det... jag har helt enkelt planer så jag tror att det här kan gå vägen bara jag vågar ta första steget.



Ovido - Quiz & Flashcards