BaraElinor

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Elinor - 17 november 2010 21:38

  


Jag har blivit så himla dålig på att blogga nu. Jag skriver ju aldrig nåt längre. Tror jag är sjuk förtillfället, jag hostar och snorar och är trött i kroppen och allmänt hängig. Tar det lugnt tills på fredag då jag ska på Harry Potter och Dödsrelikerna! :-D

Idag däremot, när jag tröttnat på att skriva här så ska jag krypa ihop i soffan med filt och kanske även en mugg te och se Luftslottet som sprängdes. Jag älskar dom filmerna men jag har ju bara den sista så det blir den jag får kolla på. Hehe!


Har insett att jag är en idiot ibland... jag skjuter alltid upp allting och får aldrig någonting gjort. Hoppas på att orka få fint i vardagsrummet imorn. :-) Och i köket... min disk har växt sig lite för stor nu... Laaatmask! Blir alltid sugen på att städa vid den här tiden, men känner att då kan jag inte sätta igång och störa grannarna och ränna omkring. Så ja, får hoppas att det blir bättre imorn så jag kan greja då. :-)


Nu ska jag återgå till filmen... ska försöka att blogga imorn. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards