BaraElinor

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Elinor - 26 november 2010 10:50

  


Har varit vaken kanske 2-3 timmar nu, men inte riktigt kommit igång än. Ska strax börja igen men jag tänkte att jag ville skriva några rader innan.

Jag känner inte riktigt som det inlägget jag skrev igår. Alltså jag kände så då, men jag gör inte det nu. Vaknat på helt rätt sida av sängen. Vill inte bli ännu mer ätstörd genom att typ skaffa anorexi (även om det skulle vara lång väg dit) utan jag vill bli frisk och normalstor. Jag får tvinga min hjärna att vara nöjd med det sen, och så kanske jag lär mig att acceptera det när det gått ett tag. Jag ska aldrig mer gå under 57 kg. Men ja, just nu ligger jag på 115,3 kg så det är ju några kilo kvar om man säger så. Hahaha!

Idag blickar jag mot större mål, eller liksom viktigare mål. Varför ska det vara så himla viktigt att vara smal egentligen? Jag vill vara lagom smal så jag är hälsosam och slipper oroa mig för alla sjukdomar man kan få när man är så stor som jag är. Får försöka hålla fast vid den tanken i fortsättningen oxå.


Nej nu ska jag återgå till mina dammråttor igen. :-D Känns ganska kul faktiskt. Hihi!

Ovido - Quiz & Flashcards