BaraElinor

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Elinor - 30 augusti 2010 21:43

  


Jag är verkligen trött och funderar på om det inte vore bättre med sängen iaf. Fast jag vet inte... suck! Jag har för mycket som snurrar och jag vet inte riktigt var jag ska placera det inuti skallen. Jag behöver lägga undan sakerna i skallen på ett säkert ställe, för just nu kan jag inte göra något åt nånting iaf. Det är bara att vänta och se.


Man kanske skulle fortsätta städandet nu? Fast nej... det funkar inte det heller. Jag stör bara alla grannar då och det tycker jag inte om. Jag brukar vara hyfsat snäll mot mina grannar. Tror jag iaf. Haha!


Nej nu blir det sängen trots allt. Jag orkar inte vara vaken.


:-)

Av Elinor - 30 augusti 2010 20:04

Att jag inte skrivit idag beror på att jag har  grejat med mina böcker. Jag håller på att skriva upp alla böcker på en lista så jag vet vad jag har. Hahaha, det kallas för mycket fritid.   

Jag är uppe i 669 böcker hittills men det finns typ två eller tre kartonger kvar med böcker. Haha! Hur mycket som helst, och jag har insett hur många av dom det är som jag inte har läst än. Får nog börja ta tag i det lite framöver.

Jag har allvarligt burit över 600 böcker först in i vardagsrummet och sen ut igen till hallen, och imorn kommer jag bära dom en tredje sista gång. Pust! Träningspass här. hehe


  


Just nu sitter jag framför tvn och kikar på Fångarna på fortet och känner mig nostalgisk. Jag älskar verkligen det programmet.   Och naturligtvis så har jag en kopp te framför mig oxå. Jordgubb är grejen.


Imorn ska jag på samtal, och sen ska jag fortsätta min städning. Jag behöver det nu för att hålla tankarna borta från det som just nu trycker mig. Är lite småjobbigt med saker och ting som inte har med mig att göra egentligen, men som påverkar mig ändå. Jag vill veta hur det ligger till, men det är svårt att få nåt riktigt svar känns det som. Men det där vill jag inte tänka på så nu ska jag fördjupa mig i tvn och sen vet jag inte vad som händer. Troligen sömn, om jag klarar att sova.


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards