BaraElinor

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Elinor - 21 augusti 2010 23:07

  


Jag sitter här med öppet fönster och mysig filt och så går ju Sagan om de två tornen på tv så den sitter jag och myser framför. :-D

Dock har jag lite oro i magen just nu för jag tänkt så mycket på framtiden och det skrämmer mig en aning. Fast jag tror att jag listat ut vad exakt det är som skrämmer mig. Så kanske kommer det hjälpa att prata med terapeuten om det så hon kan komma med någon idé eller så. Jag överlever! Så enkelt är det! Jag kommer ju inte att stå själv i allt det här, det finns ju alltid mer parter än bara jag. Jag ser faktiskt fram emot att kunna plugga i framtiden, bara att jag vet inte riktigt när det blir dags.


Reklam igen då, jag tycker den här filmen är underbar, men lite för mycket reklam. Man blir så seg, men samtidigt så vill jag inte att den skulle gå tex på ettan för då är det ingen paus alls, och jag måste ha toapauser med jämna mellanrum ;-P


Såg på "En värsting till syster" förut, och jag hade glömt hur himla bra den är! Jag blev helt fnissig och samtidigt så fick jag en enorm feel-good-känsla.

Min tro blev det en del funderingar på eftersom den utspelar sig i ett kloster. Jag vill så himla mycket och det här väckte en tanke till i min skalle. Om framtiden alltså, men jag ska grubbla lite mer på den innan jag säger någonting.


Ooo, nu börjar det igen...

Av Elinor - 21 augusti 2010 08:19

  


Vaken och på G... Jag sitter här och skriver en liten lista på vad jag ska göra idag så jag verkligen får det gjort. Ska bli kul faktiskt! Känner mig ganska pepp på det och jag njuter av att veta vad som kommer. Att få greja med mina älskade böcker. hahaha!

Vad ska ni hitta på idag??


Ååå, det luktar så mycket regn idag och det är underbart! Jag äääälskar lukten av regn! Stod hur länge som helst i fönstret förut och bara luktade på regnet och såg på sädesärlorna som sprang omkring och jagade insekter. :-)


Ibland undrar jag varför jag sitter här och skriver när jag ändå inte riktigt skriver det jag skulle vilja skriva. Men det är lugnande att blogga. Jag gillar det! Inte för att jag behöver bli lugnad just precis nu, men ändå. Jag vet att jag borde försöka skriva bättre, för just nu suger mina inlägg, men det kommer nog. Jag övar lite på att våga... :-) Om det nu är nån som läser så får ni helt enkelt ha tålamod. :-D


Nu ska jag fortsätta på min lista, sen kör jag igång. Hörs senare!


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards