BaraElinor

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Elinor - 26 augusti 2010 10:29

  


Vaken för andra gången idag, och den här gången vaknade jag av en mardröm. Det var inte alls så kul, hjärtat slog i hundratjugo. Men sen insåg jag att det inte var på riktigt så då lugnade jag ner mig ganska snabbt.   


Idag blir det inte mycket tid hemma skulle jag tro, men jag kommer troligen blogga ikväll, när jag är hemma igen. Har äntligen laddat kameran så jag kan ta med den idag och se om jag kan få några roliga kort eller ej. Hoppas på det för jag tycker inte jag tagit kort på jättelänge nu! Ska beställa kort nån dag oxå, alltså som papperskopior så jag får ut dom. För jag tycker det är kul att typ kunna sätta in dom i album osv. Sen ska jag nån gång längre fram köpa mig ett album med bara svarta sidor så jag kan klippa och klistra bäst jag vill.   


Ååå, det är någon som har alldeles för mycket gott rakvatten på sig, men det luktar ända hit upp till mig, och det luktar sååååå nice!!! Mmm!


Jag undrar vad jag ska ta mig för nu.. hm.. jag har inte så mycket att skriva om för tillfället. Men men.. kommer tillbaka ikväll.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards