BaraElinor

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Elinor - 25 augusti 2010 17:18

  


Jag har blivit helt galen på min blogg idag för sidan har bara vägrat att öppna sig. Sen hängde sig hela datorn så det var bara att starta om skiten. Nu verkar det fungera för stunden iaf.


Hur har er dag sett ut då?


Jag har varit på ica två ggr och hämtat två paket till mig med lite kläder och nattlinnen typ. Sen har jag varit ute ännu en gång och köpt en liten present till min kära pappa som han ska få av mig. Varit lite busig, så jag hoppas han gillar den. :-D Och så har jag ringt en del samtal, och sånt. Varit skönt att ha lite att greja med men samtidigt kunnat ta det ganska lugnt.


Imorn blir det en del att fixa igen och sen har nästan hela veckan gått ju. :-) Helg igen och så ska det grejas och flyttas och skrubbas rent i lägenheten. Sen är jag redo för nästa steg. Jag ser ljust på det här nu och jag kämpar på med mina tankar och känslor. Med hela mig, brottas med mycket, men går åt helt rätt håll!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards