BaraElinor

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Elinor - 23 augusti 2010 16:43

  


Jag undrar om det snart är min tur att få blomma upp? :-) Det känns som att jag är på gång att våga ta min plats här i livet nu. Som att jag är beredd att testa vingarna snart och kasta mig ut och känna hur det bär.


Det kändes väldigt bra idag hos Barbro på friskvården, lugnande men ändå liksom bra för att starta upp allting jag vill göra. Det är verkligen som att jag har öppnat ögonen och jag ser det som jag villse nu! Jag ser en framtid som jag tror att jag kan klara av!

Är liksom sprallig av alla tankar och så, av allting som just nu verkar gå precis min väg! :-D

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, men det känns så himla bra!!! :-D


Pöss!

Av Elinor - 23 augusti 2010 15:20

  


Jag älskar den här reklamen. Hahahaha! Jag är helt kär i den rosa lilla munken.   Jag tycker han är söööt! (jag är störd jag vet) Varje gång den här reklamen kommer upp så får jag ett leende på läpparna och bara "naaaw" hahahaha!

Finns så himla mycket mysiga reklamfilmer har jag kommit fram till. Jag är reklam-nörd!


  

Av Elinor - 23 augusti 2010 09:51

  


Har visserligen varit vaken ett tag, men jag är så seg på att komma igång därför kommer det ett inlägg först nu. Jag har fönstret öppet för det känns som det är varmare ute än det är härinne. Fryser om fossingarna.


Ska iväg till friskvården om typ en halvtimme... ska vara där om en halvtimme. Vet inte riktigt vad jag ska säga till henne, men jag vill ha hennes stöd, och jag vill verkligen fråga om allt det här med vilka aktiviteter som dom har. :-) Vattengympan är iaf ett måste, det är så otroligt skönt! Sen får jag se vilket jag vill mer, men jag tror att det här kommer att bli bra! :-D


Men ja, nu ska jag dra härifrån, men jag skriver mer senare idag. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards