BaraElinor

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Elinor - 28 augusti 2010 21:57


...eller kanske tangenterna? Jag har sån extrem lust att sitta och bara skriva ner allting som finns i mitt huvud. Och då menar jag inte bara mina tankar och känslor och så utan snarare allt som finns i min fantasi. Det är så himla roligt att skapa världar och så. Men jag har inte kunnat skriva på ett tag, för jag behöver städat. Jag har kommit fram till att det är så, för min skrivkramp blir ännu värre ju stökigare jag har det runt mig. Så kanske borde man ta tag i det oxå?

Jag blir lycklig när jag kan skriva, när jag har tid att sitta framför datorn och inte bara häcka på internet utan istället fylla rad efter rad med ord och bara bygga ihop en berättelse som kanske kan fånga människor.

Jag drömmer till och med om olika idéer som jag har för att skriva. Jag är en levande sagobok tror jag ibland, bara att den är skriven med hemlig text som inte folk kan läsa riktigt än. Fast jag ska jobba på det, jag ska lära mig att kunna fokusera på detta.


Ja ja, jag kände mest att jag behövde skriva ut lite, men jag kunde inte vara så fri som jag ville. Ni får ha tålamod med mig så kanske jag kan bli lite roligare i framtiden. ;-)


  


    

Av Elinor - 28 augusti 2010 21:12

  


Jag glömde ju att skriva upp vikten härinne i måndags. Beror mest på att jag inte tyckte det var någon rolig skrivning eftersom jag hade gått upp.

Och nu i helgen så har jag ju fuskat, så måndagens kommer säkert inte bli kul det heller.


Men måndag den 23/8-10 så vägde jag: 116,0 kg

uss.


  

Av Elinor - 28 augusti 2010 20:36




"I'll never know how much it cost
To see my sin upon that cross
I'll never know how much it cost
To see my sin upon that cross"

Jag känner mig berörd av väldigt mycket just nu, jag tänker väldigt mycket och det är så mycket som bara vill ut. Jag vill leva med det här! :-D


  

Musik · Tro
Av Elinor - 28 augusti 2010 15:58


Av Elinor - 28 augusti 2010 12:14

  

Av Elinor - 28 augusti 2010 11:56

  


Har suttit med en kopp te ett tag nu, plus att jag har varit ute och handlat mig en brämhults juice. Såå sugen blev jag så det blev att gå till Ica.

Det är inte dåligt med regn som kommit. Hur mycket som helst verkligen! Men nu tror jag inte det regnar för stunden. Gjorde inte det när jag var ute iaf.


Men nu ska jag inte sitta här, utan nu drar jag igång med städningen igen. :-D

Av Elinor - 28 augusti 2010 08:15

  


Det har regnat hela natten, hur mycket som helst och det regnar fortfarande. Jag vaknade av att det smattrade så på alla fönstren i lägenheten. Kan säga att takfönster är jobbiga när det regnar. :-P

Stackare som ska på marten idag när det är sånt här väder. Kan inte vara sådär jättekul!


Själv blir det till att städa lite igen, och att flytta om i bokhyllorna och så. Vill verkligen få ordning på böcker och sånt. Och skriva upp dom, så jag vet vilka jag har och inte... hahaha, nej jag är ingen nörd. ;-P


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards