BaraElinor

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

rubrik saknas.

Av Elinor - 11 oktober 2010 15:19

  


Jag kom på att jag har glömt att skriva veckans vikt. Alltså förra veckan, närmare bestämt i torsdags. Det blev 115,1 kg (+0,9 kg)(totalt -1,1 kg) Det var alltså inte så katastrof som jag trodde, men jag får se.. har fuskat en del redan. Och jag måste komma på en strategi för att  få ordning på allting. Men som sagt, den här veckan är det min planerings vecka och så, sen får man se om jag lyckas eller inte. Jag tror på mig själv, och jag hoppas att jag ska komma igenom min dagbok under den här veckan, så jag kan börja på en ny på måndag. Jag vill verkligen verkligen skriva av mig och speciellt då när jag liksom börjar om på nytt.


Det var skönt att vara i vatten förut, att få röra på sig lite och det var ganska skönt att vi inte var så himla många. Lättare att liksom inte köra över någon i vattnet då. :-P Och jag diggar Lisa som är typ ledare för gympan. Hon är så rolig, förutom att hon typ skrämde ihjäl mig idag. Hahaha, smyger omkring så man inte märker henne och sen plötsligt pratar hon när man vänder sig om. Jag trodde jag skulle hoppa upp i taket. Men jag vaknade till iaf så det var ju bra. ;-)


Slökollar på Top Model 7 (tror jag det är) och har sett dom här avsnitten ca 20 ggr, så jag är inte jätteintresserad direkt. Funderar på om jag ska dra igång mitt wii istället och köra lite Mario Kart. :-D Nörd störd överkörd! Fast det är lite lockande med Zelda igen oxå. Hihi!

Jag får se hur jag gör, ska försöka att komma in här lite mer sen.. Blir bara lite svårt när man har lite av skrivkramp sådär, så jag inte kommer på nåt intressant alls...

Men ja, hörs sen!


  

 
 
Ingen bild

Linnea

12 oktober 2010 11:57

Hej!

Vilka fina höstiga bilder du har tagit! Det ser så härligt ut! Man längtar riktigt ut i skogen tycker jag.

Kram på dig!
Linnea

Elinor

12 oktober 2010 12:55

Tack! :-D
Jag vill ut och ta fler bilder nu när det är så fina färger överallt, men jag vet inte riktigt när jag hinner. Kanske borde göra det på en gång? :-P
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinor - 14 mars 2012 17:04


Jag kunde inte sova inatt, inte alls... vilket jag antar beror på att jag slutat med en medicin och dom sa att det kunde bli så. Men iaf så orkade jag inte sitta hemma imorse för jag skulle aldrig orka ta mig iväg om jag lyckades somna en stund då. S...

Av Elinor - 12 mars 2012 12:01

såhär härligt såg det ut i morse när jag väntade utanför jobbet. Gött! Och nu sitter jag och ska strax käka. Sen får jag se om jag orkar städa lite till eller om det blir slapp. :-D Ska iaf bli riktigt gött med mat! Riktigt riktigt gött......

Av Elinor - 11 mars 2012 15:46


Okej, jag har bestämt mig för att lägga ut en bild på mitt sovrum som det såg ut innan. Stökigt är det så jag får skämmas lite. Men det kan jag behöva. ;-P Har iaf möblerat om lite grann idag men har lite kvar att göra, så nu blir det bara en före bi...

Av Elinor - 10 mars 2012 10:18

så var man pigg och allert då. :-D testar mest om detta funkar... :-p ska skutta in i duschen strax, sen rota fram lite grejs till ikväll... Pöss på er!...

Av Elinor - 9 mars 2012 15:39

Jag kanske borde skapa en ny kategori med namnet "Dagens klantighet" för jag tycker att jag blir mer och mer klantig för varje dag som går. Ett exempel (som jag varnar för att det är mer info än någon behöver!  ) är att jag den senaste veckan MINST...

Ovido - Quiz & Flashcards