BaraElinor

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Elinor - 14 oktober 2010 13:48

  


Håller på för fullt och rensar min ena garderob. Blir ju riktigt snyggt. :-D Hoppas att alla kläder sen kan gå in där så det ser liiite ordentligare ut i mitt sovrum. Hehe.

Jag tog paus nu för jag blev så varm så jag trodde jag skulle smälla av, och ändå har jag fönster osv öppet och ute är det inte jättevarmt direkt. Skönt är det med strålande solsken oxå iaf.


Hade ett JÄTTEBRA samtal idag när jag var hos Lena. Släppte ut mycket av min ilska och mina tankar och hur jag verkligen börjar hitta mig själv och att jag nu vet vad jag egentligen vill osv. Tror aldrig att jag känt mig så stolt över mig själv förut. Jag behövde kasta ur mig allting. Igår skrev jag två A4-sidor i min dagbok bara om hur arg jag var och vad jag ville göra istället. :-) Är mycket som jag aldrig släppt ut tidigare men som jag ändå känt. Och det bubblade upp till ytan nu. Och det var SKÖÖÖNT att få ge utlopp för det. Shit, jag satt och puttrade av ilska ett tag tror jag. Hahaha!


Jag drömde inatt om att jag hade lyckats med min viktnedgång oxå och att jag kom i ett par jeans-shorts som jag har och som det är typ storlek 44-46 på. (jag hade inte kommit helt i mål med vikten, men en bra bit påväg) och jag var så glad! Jag älskar dom shortsen. Hoppas på att jag ska kunna nå dit en dag. Därför som jag grejar så mycket idag, för att kunna börja om på riktigt och så... på måndag hoppas jag på att köra som vanligt med mat och träning, och då ska det vara planering. :-D Jag tror verkligen på mig själv, och den här drömmen tror jag inte att någon kan släcka för mig. Jag VET vad jag vill, och det är att bli frisk, inte sjuk! Hihi! Så håll tummarna för mig eller vad man ska säga. Den 21e kommer det en ny vikt igen. Får man se hur det har gått. Det kommer troligen även mått samma dag.

Ska bli bättre på att blogga oxå, alltså på att skriva oftare osv. Vet inte om det kommer bli så himla intressant. ;-P


Men nu ropar min garderob på mig igen att den vill bli rensad. :-) Pöss Pöss!


  

Ovido - Quiz & Flashcards