BaraElinor

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Elinor - 10 oktober 2010 18:56

  


Bladen såg alldeles brandröda ut när jag såg den förut, så jag var bara tvungen att ta kort på den. Önskar bara att jag hade lite mer ork och lite mer lust att ta kort som blir lite snyggare. Nu är det ju bara att kolla och klicka sen är det klart. Vill ha lite snygga bilder med tanke bakom. :-)


Var hos mamma och pappa en stund förut och käkade och träffade min farbror och faster. Men det känns lite jobbigt, jag tänker alldeles för mycket när jag ser honom. (alltså inte min farbror)

Jag behöver prata om det, så jag hoppas Lena ringer mig imorn... och att hon inte prickar in när jag är på badhuset.

Äh, jag ska sluta blogga tror jag för ingenting kan jag skriva om...

Av Elinor - 10 oktober 2010 10:36

  


Det är höst utanför mitt fönster och jag njuter av att se de fina färgerna, som inte alls ges sin fulla färg på kortet tyvärr.

Kommer troligen ta med mig kameran när jag går till mamma och pappa om en stund. Finns så mycket fint ute nu, och jag har inte tagit några höstbilder än förutom den här ovanför. Tagen från mitt fönster. :-P

Men jag kommer nog kanske inte stanna så jättelänge. Vill hem och greja lite grann osv. Ska ju ägna hela veckan som kommer nu till städning, för det ska bli skinande rent överallt. :-D


Nej nu ska jag dra.. hejs

Ovido - Quiz & Flashcards