BaraElinor

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Nice!

Av Elinor - 27 oktober 2010 17:35

Såhär snygg kände jag mig när jag kom hem idag:


  

Speciellt frisyren är rätt likt måste jag säga.. Det regnade och blåste ute när jag gick hem förut, så ja, det blev nästan den frillan då. Plus att jag inte har tvättat håret idag heller så då såg det ju ännu värre ut. Men men, det är ju ingen som ska se mig nu ändå så jag tror det kvittar.

Har slängt upp håret i nån slarvig knut och luggen har jag dragit undan med ett trasigt fult diamdem. Inte mitt vackraste moment som sagt... men ja. hahahaha!


Hoppas på regn och ruskväder imorn oxå... då har man anledning att vara inne och mysa med te, filt, värmeljus, lite frukt. :-D Och så kan man göra sånt som man annars inte har lust med. Som jag annars är så himla bra på att undvika. Helt sjukt hur man kan vara så undvikande på saker som man vet att man måste göra. Jag och städande, alla tror att jag städar jämt eftersom jag skriver att jag ska göra det. Men sällan får jag det gjort för jag slappar till mig och orkar inte genomföra det jag tänkt mig. Men imorn då ska jag ta mig tusan slita ordentligt.


Trött som en gris är jag oxå... Vill sova, men då sover jag ju inte i natt... Vill se Kungarna av Tylösand som jag börjat kolla på nästan varje gång. :-P Helt värdelös serie egentligen, men jag är fast. Likaså Paradise Hotel... haha! Och bartenderskolan, men jag har missat det denna veckan. Varför ser man på en massa skit? Beror nog på att jag snart inte kommer ha kabeltv längre och nu kompenserar jag genom att se på all skit som går. Kul det kommer bli att ha skogs-tv sen. Suck! Men jag får väl börja glo på alla filmer jag har igen. Klarade mig ju på Frälsis när jag bodde där. Då hade jag knappt nån användbar tv-antenn ens så jag kunde bara se en väldigt väääldigt suddig tv4. Men det gick ju, fick man ju tid till en massa annat istället. :-D Så på sätt och vis ska det bli skönt att inte ha så mycket kanaler.


  


Nej nu ska jag nog greja lite här.. se om jag hittar på nåt vettigt att göra. Om inte annat så ska jag nog skriva lite i min vanliga dagbok för det har jag inte gjort på flera dagar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinor - 14 mars 2012 17:04


Jag kunde inte sova inatt, inte alls... vilket jag antar beror på att jag slutat med en medicin och dom sa att det kunde bli så. Men iaf så orkade jag inte sitta hemma imorse för jag skulle aldrig orka ta mig iväg om jag lyckades somna en stund då. S...

Av Elinor - 12 mars 2012 12:01

såhär härligt såg det ut i morse när jag väntade utanför jobbet. Gött! Och nu sitter jag och ska strax käka. Sen får jag se om jag orkar städa lite till eller om det blir slapp. :-D Ska iaf bli riktigt gött med mat! Riktigt riktigt gött......

Av Elinor - 11 mars 2012 15:46


Okej, jag har bestämt mig för att lägga ut en bild på mitt sovrum som det såg ut innan. Stökigt är det så jag får skämmas lite. Men det kan jag behöva. ;-P Har iaf möblerat om lite grann idag men har lite kvar att göra, så nu blir det bara en före bi...

Av Elinor - 10 mars 2012 10:18

så var man pigg och allert då. :-D testar mest om detta funkar... :-p ska skutta in i duschen strax, sen rota fram lite grejs till ikväll... Pöss på er!...

Av Elinor - 9 mars 2012 15:39

Jag kanske borde skapa en ny kategori med namnet "Dagens klantighet" för jag tycker att jag blir mer och mer klantig för varje dag som går. Ett exempel (som jag varnar för att det är mer info än någon behöver!  ) är att jag den senaste veckan MINST...

Ovido - Quiz & Flashcards